2019. június 30., vasárnap

Egy kis segítség

Említettem vala nektek, hogy a Kalóriabázis segítségével követem nyomon a bevitt kalóriákat, valamint a szénhidrát-fehérje-zsír elosztást. Aki szintén ezt a csúcsszuper oldalt használja, annak innen üzenem, hogy ezen a linken meg tudja nézni, melyik tornával mennyi kalóriát használt el az edzés során. Szerintem ez nagyon hasznos, én eddig csak simán beírtam, hogy kardió torna, de volt egy olyan érzésem, hogy annál azért jóval többet éget el az ember az Insanity-vel, mint amennyit ez alapján kiír a rendszer.

Ma egy kicsit "csaltam" az edzéssel; tegnap Pécsváradon voltunk egész nap, így nem volt időm tornázni (a bátyám jött értem, aki általában 1-1,5 órát szokott késni mindenhonnan, így abban reménykedtem, hogy még indulás előtt lezavarhatom az edzést, de neeeem, most bezzeg 16 perc késéssel ideért), ezért a vasárnapi pihenőnapot áttettem tegnapra, a tegnapi tornát pedig mára. 

És egy kis jó hír: tegnap úgy mentem fel az emeletre, hogy még csak nem is szuszogtam, amikor felértem, a combom se kezdett bizseregni. Boldogság!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése