2019. június 29., szombat

Insanity-kisokos

Van pár dolog, amit tudnod kell az Insanity-ről - ha esetleg úgy döntesz, hogy belevágsz:
- ez egy 60 napos program (63, ha nagyon kukacos akarok lenni)
- ne állj neki 15 kilónál több súlyfelesleggel
- ne állj neki zéró állóképességgel (nem fogod bírni. És ezt nem rosszindulatból mondom. Ha nincs egy kis mozgás a hátad mögött, a fit tesztet sem fogod tudni megcsinálni.)
- ne állj neki, ha térdproblémád, szívpanaszod, vérnyomás-problémád van, vagy esetleg hátfájós vagy. Nagyon sok benne az ugrálós feladat, így - ha a fent említett problémák valamelyike fennáll nálad - a sérülés vagy kórházi ágy garantált.
- a teljes pakk letölthető az ncore-ról
- a hozzávaló naptár letölthető a gugliból. Ettől a naptártól ne térj el, ne legyen kedvenc videód, ha kihagysz egy napot, ne azt a videót csináld meg, amit kihagytál, hanem azt, ami aznapra meg van adva
- a pihenőnapot szigorúan tartsd be. Ne menj el kocogni, se úszni, semmit ne sportolj aznap. Ne legyen emiatt bűntudatod, nem fogsz kilókat hízni, csak mert egy nap nem sportoltál. Egy ilyen kemény edzésprogramban KELL egy szabadnap. A tested megérdemli.
- valahol az éterben lebeg egy Insanity-diéta, amit érdemes betartani, különben a várva várt eredmény el is maradhat. Én azért nem ástam bele magam ebbe a témába, mert nekem elég érdekesen működő szervezetem van: nagyon gyors az anyagcserém, és ha rendszeresen mozgok, pillanatok alatt képes vagyok fogyni. Ennek az a hátránya, hogy ugyanilyen gyorsan meg is tudok hízni. Persze a fogyáshoz nekem is oda kell figyelnem az étrendre, de tapasztalataim szerint nálam a mennyiség a kulcs, nem a minőség, így én a kaloriabazis.hu segítségével figyelem, hogy ne lépjem túl a napi keretet. Amin változtattam az étkezésben: fehér liszt helyett durumliszt, sima tészta helyett durumtészta, zsírban kisütött rántott hús helyett sütővaj+tepsi, valamint igyekszem sok fehérjét enni (tojás, cottage cheese, görög joghurt), mivel a fehérjeporokat sem a pénztárcám, sem én nem toleráljuk. Fontosnak tartom hangsúlyozni: neked ne ez legyen a mércéd! Ismerd meg a tested, tudd, mire hogyan reagál, és az alapján dönts, hogyan étkezel, hogyan mozogsz. Az Insanity diétának pedig mindenképpen nézz utána, aranyat érhet - max úgy döntesz, nem tartod be, mert tudsz valami más étrendet, ami neked jobban bevált.
- ööö... most hirtelen nem jut eszembe több dolog. Majd később még biztos írok hozzá ezt-azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése