2019. június 24., hétfő

Ez tiszta Insanity!

Sok-sok hétnyi (hónapnyi) ráhangolódás, lélekben felkészülés, elő-edzés után ma elkezdtem a világ talán legdurvább, legkeményebb edzésprogramját, az Insanity-t. Most nem megyek bele részletesen a történetébe (Shaun T fejlesztette ki, 2009-ben végigsöpört a világon), helyette inkább guglizz rá az "insanity before after" kifejezésre. A megjelenített képek egytől egyig magukért beszélnek. 
Az unokatestvéremtől hallottam először erről a programról, ő megcsinálta a 30 napos edzést (bírta volna a 60 napot is, de már nem nagyon volt mit leadnia magáról - ezt persze be nem vallaná semmi pénzért, igazság szerint olyan alakja volt, hogy a 30 napra se lett volna szüksége, no mindegy :D ). Teltek az évek, közben világra hoztam a történelem legvigyorgósabb, legzsiványabb lurkóját. Három nap múlva lesz tizenöt hónapos, de nekem ennyi idő alatt sem sikerült megszabadulnom a várandósságtól ajándékba kapott súlyfeleslegemtől. A fogantatáa előtt 67 kilóról lefogytam 60-ra (egész pontosan 59,9-re - ez a szám azért fontos, mert tíz (!!!) évvel azelőtt fordult elő utoljára, hogy a mérleg által a képembe vágott szám nem hatossal kezdődött). Tettem mindezt annak tudatában, hogy babát szeretnék, és mivel hajlamos vagyok a hízásra, úgy gondoltam, azt a sok-sok kilót minél kevesebb súlyra kezdem el felhalmozni, annál jobb. Jól is tettem, mert 17 kilót szedtem fel szülésig. 70 kiló voltam 2-3 nappal utána, aztán lementem 65-re, később vissza 70-71-re, és azóta is annyi vagyok. 
Most azért vágtam bele újra a mozgásba, mert kistesót szeretnénk, így mindenképpen meg kell szabadulnom minimum 7-8 kilótól ahhoz, hogy ne zokogással teljenek várandósságom egyébként boldog napjai.
Pár hónappal ezelőtt (valamikor februárban) egy hétfői napon nagy lelkesen, feltöltődve elkezdtem a fit tesztet (gugli: insanity calendar - kéthetente meg kell csinálni ezt a tesztet, ezzel nyomon tudod követni az állóképességed javulását). Igencsak csalódott lettem, amikor a harmadik feladat közepe táján a testem azt mondta, kapjam be, és nem volt hajlandó tovább mozdulni. Akkor rájöttem, hogy két év kihagyás után talán nem ezzel kellene elkezdeni a mozgást. Vártam egészen idáig (érettségiztem, így minden szabad percemben /értsd: amikor a fiam napközben szundított/ tanultam), közben esténként nyújtottam a lábaimat, meg néha felpattantam az ellipszisre, múlt héten pedig öt alkalommal elmentem 30 percre futni (első nap 1 perc futás, 2 perc séta, később már 1-1 percet váltogattam, és éreztem, hogy napról napra jobban megy). Mivel ma hétfő van, úgy gondoltam, belevágok a fit tesztbe - ha esetleg nem sikerül, semmi baj, futok tovább a héten, és megpróbálom a következő hétfőn - , és lássatok csodát, sikerült! Igaz, majd' belepusztultam, csorgott rólam a verejték, de megcsináltam, és ez a legfontosabb. 




(A Globe Jumps-ot négyesével kellene számolni, de nincs kapacitásom arra figyelni, hogy na most akkor ötnél vagy hétnél járok-e, így nemes egyszerűséggel azt a mennyiséget írom fel, amennyit ugrok. Plusz helyhiány miatt én csak egy helyben ugrok, nem jobbra-hátra-balra-előre, mint a videóban. Ezektől egyénként kicsit sem lesz könnyebb a feladat :D )
 
És hogy legyen mihez viszonyítani, itt van egy állapotfotó ("előtte"):


(ezekre a képekre csak egyet tudok mondani: WTF?!) 
Holnap jön a következő videó, nagyon kíváncsi vagyok, hogy fogom bírni. 

Találkozunk még!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése