2019. július 3., szerda

10. nap

Hihetetlen, hogy tíz napja csinálom, le vagyok döbbenve. Ezek szerint eddig nem azért utáltam a tévé előtt tornázni, mert nem az én műfajom, hanem mert olyan teszetoszának tűnnek az átlagos kardió tornák, hogy egyszerűen nem fogtak meg. No de az Insanity egészen más, és szerintem a változatosságban rejlik a titok (ez a fogyást is nagyban elősegíti; a szervezet nem szokik hozzá egy adott mozdulatsorhoz). 
Minden nap próbálom ugyanazt a tempót hozni, mint a fiúk-lányok ott a felvételen, egy jó darabig sikerül is. Persze egy idő után átváltok a saját tempómra - kénytelen vagyok, különben kipurcanok. A fekvőtámaszos feladatok alatt pedig kizárólag női fekvőtámaszt csinálok, ezzel erősítem a karomat, hogy egyszer majd a távoli jövőben egy rendes fekvőtámaszt meg tudjak csinálni.

Ma mértem és mérlegeltem: 3,5 kilót fogytam eddig (nem tíz nap alatt, nyugi, hanem május 25-e óta, akkor kezdtem el előedzeni az Insanity-re), a hasamról 5,5 centi ment le, csípőről 2 centi, combból szintén 2 centi.
Kéthetente fogok mérni, és a fit teszthez hozzáteszem a női fekvőtámaszt, mert kíváncsi vagyok, hogy fejlődök azon a téren.

Ha olvasol, és te is Insanity-zel, sok-sok erőt és kitartást kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése