2019. július 8., hétfő

Fit test - 15. nap


Hát ez nagggyon durva! 
Bevallom, rettegtem, amikor belekezdtem a mai fit tesztbe. Rettegtem attól, hogy alig lesz különbség a két héttel ezelőtti és a mai eredmények között. Erre álmomban sem gondoltam, hogy ennyire látványos lesz a fejlődés. 
Az utolsó előtti feladat helyett női fekvőtámaszt nyomtam - az a baj, hogy egyáltalán nem emlékszem, két hete mit csináltam: a nőit vagy pedig azt, amit a rajz mutat. Bár szinte biztos, hogy nőit, mert normális fekvőtámaszból se tudok 16-ot lenyomni, nemhogy ebből a push-up jacks-ből. És ha már a normális fekvőtámaszt említem: amikor elindult az óra, véletlenül nem női fekvőtámaszt kezdtem nyomni, hanem simát, éééééés (dobpergés) hármat megcsináltam, mire rájöttem, hogy valami nem stimmel. Ezt pont hárommal több, mint amit eddig meg tudtam csinálni! :-D

Nagyon boldog vagyok, hogy szemmel (számmal) látható a fejlődés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése